Stylizacje Czytelniczek

Outfit Madzi


Dzisiejsze zdjęcia przesłała nam Madzia, moim zdaniem  zdjęcia  i stylizacja są bajeczne, a Wy co myślicie ?

W marcu pogoda bywa nadzwyczaj zmienna, ciepłe dni przeplatają się z chłodniejszymi, dlatego według mnie odpowiednią stylizacją do tak różnorodnego klimatu jest ubiór na tzw. cebulkę. Moja propozycja to wełniany sweter przykrywający bluzkę bokserkę, grube rajstopy, wełniane zakolanówki i krótkie spodenki. Dodatkiem podkreślającym figurę są bordowe buty na koturnach, a elementem wyróżniającym jest torebka kopertówka w kolorze obuwia.

DA3A8719a DA3A8724a DA3A8737a DA3A8757a DA3A8762a DA3A8772a DA3A8775a DA3A8784a

Więcej stylizacji Madzi znajdziecie na jej blogu http://newwavefashionnow.blogspot.com/

13 komentarzy do “Outfit Madzi

  1. Przepiękna stylizacja i niesamowita modelka.W końcu coś subtelnego i intrygującego.Propozycja na fajne ubranie się, a nie przebranie.Stylizacji widziałam dużo, ale żadna nie była tak ciekawa i nie przypominam sobie, abym czekała na ciąg dalszy.Piękny makijaż.Ale nie od dziś wiadomo, że ładnemu we wszystkim ładnie.
    Kasia

  2. Lepsza zamiast szortów byłaby spódnica. Niby mi się podoba, ale z tymi legginsami to jakoś nie gra …

  3. Ten outfit jest mi bardzo bliski – ciepłe dzianiny, dżins i urocze dodatki – cudnie! 🙂

Możliwość komentowania jest wyłączona.