Stylizacje ze Świata

Militaria w wydaniu vintage


Kurtka, jaką mam dziś na sobie ma długą historię i kilku właścicieli. Okryłam ją przypadkiem, w zakamarkach mojej szafy i ubrałam ją tylko dlatego, że niczego innego nie miałam na podorędziu. I choć nie miałam tego w planie, to spodobał mi się jej oversizowy krój i sprany kolor, który notabene, w tym sezonie jest bardzo modny.

Cały wic polega na tym, że owa kurtka jest własnością mojego brata. Do mnie należą jedynie metalowe nity, które do niej doszyłam, przywłaszczając ją sobie tym sposobem na dobre. Jeden męski element garderoby w tej stylizacji jest zupełnie wystarczający, dlatego dla równowagi zdecydowałam się na pastelową bazę. Całość oceńcie sami.

One thought on “Militaria w wydaniu vintage

Możliwość komentowania jest wyłączona.