Stylizacje Czytelniczek

Stylizacje naszej czytelniczki Natalii


Przedstawiamy dwie stylizacje oraz krótki ich opis przesłane przez sympatyczną Natalię . Zachęcamy do komentowania 🙂

Uwielbiam ubrania firmy Aloha From Deer, a jeszcze mocniej kocham koty perskie. Jak tyko zobaczyłam na stronie bluzę z kociakiem na tle kosmosu od razu ja zamówiłam.
Czekałam niecałe dwa tygodnie. Na każdego mojego maila firma odpisywała do dwóch dni tak więc za to Aloha From Deer ma ogromnego plusa.
Nadruk jest świetny i ekspresyjny. Kolory wyraziste. Moim zdaniem bluza wygląda zdecydowanie lepiej niż na zdjęciu, gdyż tam wydawała się nieco wyblakła.
Zamówiłam rozmiar M. Bluza jest trochę duża, ale uważam, że i tak świetnie leży. To jest właśnie atut Aloha From Deer. Bluzy mogą być zarówno luźne jak i bardziej opięte, a i tak na każdym wyglądają super i przyciągają uwagę.
Mieszkam aktualnie w Holandii, a w ostatni piątek byłam z chłopakiem na dyskotece. Poszłam oczywiście w nowej bluzie, żeby zareklamować polską markę:) Udało się! Niejedna osoba podeszła do mnie i komplementowała bluzę. Tak więc brawo dla Aloha From Deer!

IMG_1604

 

IMG_1601

 

IMG_1581

 

IMG_1579

 

IMG_1550

 

 

Pierwszy ciepły i słoneczny dzień. Wyszłam z chłopakiem na spacer i zrobiliśmy kilka fotek.
Poszliśmy do ogromnego parku oddalonego 500 m od naszego mieszkania.
W Holandii jest bardzo dużo parków. Są zadbane i naprawdę ładne. W ciepły dzień można iść na spacer, pojeździć na rowerze albo zrobić piknik czy grilla, co u Holendrów jest bardzo popularne.  Holendrzy uwielbiają barbecue.
Zdecydowałam się na klasyczny, czerwony płaszcz z Zary, do tego długi ciepły szalik River Island,
beret Pull&Bear i buty  Irregular Choice.

 

8 7 6 4 3 2 5

Zapraszamy do obejrzenia bloga Natalii –> http://www.miss-perfect87.blogspot.nl/

