Stylizacje Czytelniczek

Basia i jej zabawy modą


Oto prezentacja jednej ze stylizacji umieszczonej na bogu Basi . Prosimy o komentarze !!!!!

Cześć Kochane,

Tak jak obiecałam- chciałam Wam pokazać jak prezentuje się czarna sukienka ze Stradivariusa, którą pokazałam Wam kilka postów temu.

Przypomnijmy, kupiłam ją na wyprzedaży za 79zł (wcześniej kosztowała 129zł).

Przepraszam, że znów zamęczam Was tą kopertówką z H&M, ale ja ją uwielbiam i bardzo często mi ona towarzyszy. Poza tym do tej stylizacji wybrałam czarne szpilki (których zapomniałam sfotografować-wybaczcie) i nie chciałam dodatkowo brać czarnej kopertówki, dlatego całość ożywiłam tą.

Z dodatkami znów nie szalałam. Tylko bransoletka + kolczyki z Primarka.

IMG_0008 IMG_0011 IMG_0015 IMG_0018 IMG_0026 IMG_0027

Kolejne stylizacje Basi dostępne są pod tym adresem http://na-kazda-kieszen.blogspot.com

