Stylizacje Czytelniczek

Kasia stawia na odważny róż!


Tym razem Outfit od Kasi.  A Wam jak się podoba  taka stylizacja ?

Dzisiaj postawiłam na odważny  róż. W obecnym sezonie trendy są żywe barwy w połączeniu z bielą i czernią. Stąd dzisiejsza stylizacja to odrobinę klasyki w połączeniu z najnowszymi trendami. Jak dla mnie to dosyć odważna kreacja, gdyż nie noszą tak krótkich spódniczek ze względu na masywne nogi, ale czarne rajstopy i wysokie obcasy wydłużyły sylwetkę i pomogły w problemie.
Od bardzo dawna chciałam wykorzystać moją zdobycz z second handu, czyli różową rozkloszowaną spódnice. Natomiast koszula, również pochodzi z lumpeksu, lecz troszkę ją udoskonaliłam. Dodałam do niej złote ćwieki i założyłam tył na przód, gdyż był o wiele bardziej ciekawszy niż przód.
W związku z tym, że jest jeszcze trochę chłodno, do stylizacji założyłam długi czarny żakiet, który również troszkę wyszczupla sylwetkę i pozwala ukryć co nie co. A Wam jak się podoba mój zestaw?

stylizacja glamour Kasia Koniakowska stylizacja_czer_biel_i_r_ stylizacja_czer_biel_i_r_1 stylizacja_czer_biel_i_r_2 stylizacja_czer_biel_i_r_3 stylizacja_czer_biel_i_r_4 stylizacja_czer_biel_i_r_Kasia_Koniakowska

Więcej stylizacji Kasi znajdziecie na jej blogu http://kasiakoniakowska.blogspot.com

