Stylizacje Czytelniczek

Sandra w przepięknych plenerach :)


Tym razem prezentujemy stylizacje Sandry w przepięknych plenerach. A Wam jak się podoba ?

Dzisiejsza stylizacja na szybko. Poranny telefon od P. Agi, że za pół godziny mamy sesję jesienną. Byłam kompletnie w kropce, postanowiłam na spontaniczną i wygodną stylizacje . Nie wielki obcasik, wygodne leginsy w połączeniu z białą bokserką oraz bolerkiem z ” Pufkami ” . Nie było szału kolorów, nie miałam zbyt dużo czasu aby wszystko było idealnie dopasowane. A wszystko to pod kreśliłam grubym, splątanym kominem w odcieniu kawowym, a na biodrach czarny pasek z kokardką, który dodał urody całej stylizacji. Cała stylizacją wyszła ! Botki na niewielkim obcasie i wygodne leginsy, umożliwiają nam spawy gdy jesteśmy zabiegani. Byłam z siebie dumna, że w 5 min idzie wymyślić stylizację, którą możemy potem wykorzystać na cały dzień, jesienny spacer, lub szybki wypad z przyjaciółmi na miasto .DSC04562 DSC04623 DSC04682 DSC04705 DSC04706 DSC04729 DSC04773 DSC04784 DSC04802 DSC04820 DSC04835Więcej na blogu Sandry który znajdziecie pod tym adresem http://sandra-lip.blogspot.com

3 thoughts on “Sandra w przepięknych plenerach :)

Możliwość komentowania jest wyłączona.