Stylizacje Czytelniczek

Stylizacja Karoliny


Ten outfit otrzymaliśmy od Karoliny, co o nim sądzicie ?

Uwielbiam zimowe stylizacje, często siedząc w domu łącze różne zestawy, które później wykorzystuję wychodząc z domu. Czarny kolor przeważa w mojej szafie, dlatego w żadnym połączeniu nie może go zabraknąć. Tym razem postanowiłam połączyć moje ulubione woskowane tregginsy z koszulą w grochy do tego dobrałam lity, które bardzo często mam na sobie. Niestety zima, której nienawidzę ciągle trwa i musiałam założyć, kremowy płaszczyk, który lekko rozjaśnił stylizację. Jako dodatki wybrałam czarne rękawiczki i shopper bag.

1 2 3 IMG_5711 strona

więcej stylizacji Karoliny dostępne pod adresem http://czarno-to-widze.blogspot.com

9 thoughts on “Stylizacja Karoliny

Możliwość komentowania jest wyłączona.