Stylizacje Czytelniczek

Kolejna propozycja przesłana przez jedną z czytelniczek


Tyma razem stylizacja przesłana przez Marie

Mam słabość do stylizacji retro i zestawień typu black&white. Dzięki uprzejmości personelu Haston City Hotel we Wrocławiu mieliśmy też do dyspozycji wspaniałą scenerię rodem z lat 50. To jedna z moich najbardziej udanych stylizacji, w której główną rolę „grają” jedyne w swoim rodzaju, fantastyczne buty, które, ku mojemu wielkiemu szczęściu, dostrzegłam w pewien gorący dzień na wystawie jednego z butików na Brick Lane….po prostu wbiegłam do środka, aby je kupić 🙂 wszystko inne to efekt mojej wyobraźni oraz udziału w całym przedsięwzięciu mojego niesamowitego brata, który kupił dla mnie ten fantastyczny melonik.  Świetna zabawa i próbka mojego stylu 🙂 ☂☂

IMG_3363 IMG_3364 IMG_3375 IMG_3380 IMG_3420 IMG_3426 IMG_3430 IMG_3435 IMG_3449

Więcej propozycji Marie znajdziecie tutaj http://memarieamar.blogspot.com

4 thoughts on “Kolejna propozycja przesłana przez jedną z czytelniczek

Możliwość komentowania jest wyłączona.