Stylizacje ze Świata / Trendy

Białe buty – hit czy kit?


Białe buty znów wracają do łask. I choć wzbudzają wiele kontrowersji, to wśród fashionistek nie brakuje miłośniczek jasnego obuwia.

Białe buty przysparzają problemów z jednego powodu: nie wiadomo jak je nosić. Zakładając je, musimy bowiem uważać, bo w konsekwencji, całość nie wypadła tandetnie. Jak tego uniknąć? Najlepiej łącząc je z jenasem, żółtym, miętą i pastelami lub klasycznie – z bielą. W tym sezonie wyjątkowo modne są kontrastowe zestawienie, dlatego co odważniejszym, proponuje mix bieli z czernią.

2716287_white-stilettos-white-shoes-street-style-sapato-branco-look-do-dia-blog-moda-styleupdate-ivi-cornelsen-03 hbz-LFW-street-style-091612-10-lgn hbz-street-style-HC-13-070612-02-lgn hbz-street-style-mfw-fw13-day2-15-lgn milan-street style-white shoes sergio-rossi-fur-shoes Street-Style-Look tumblr_mb5llmtIaw1qhzt4ro1_500 white-heels-4 white-heels-8 white-vogue-street-style tumblr_mhbioaeC5J1rufwkto1_1280

 

Podobają się Wam białe buty? Koniecznie sprawdźcie nasze propozycje na stronie buty24.com.pl

Untitled-1

3 thoughts on “Białe buty – hit czy kit?

  1. Ja chyba bym się nie zdecydowała na białe buty. Chyba przede wszystkim dlatego, że się łatwo brudzą.

    Ale ja w innej sprawie. Może Ty mi pomożesz 🙂 Ostatnio zauważyłam, ze moje koleżanki noszą takie śliczne wisiorki-książeczki. Nie mam pojęcia, gdzie je kupiły, a nie chcą mi powiedzieć. Wiesz może, gdzie takie kupić ? Byłam już cyba we wszystkich sklepach z biżuterią i nie znalazłam czegoś takiego. Pomocy, plisss 🙂 Pozdrawiam Ela

Możliwość komentowania jest wyłączona.